„Apranga“ įsteigė „Oysho“ parduotuvių valdymo bendrovę

Koncerno „MG Baltic“ kontroliuojama Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos lyderė „Apranga“ įsteigė moteriškų apatinių rūbų „Oysho“ prekės ženklo parduotuvių valdytoją antrinę įmonę „Apranga OLT“. Pirmoji parduotuvė duris Vilniaus „Akropolyje“ atvers šių metų pirmąjį pusmetį.

„Tai yra „Inditex“ prekės ženklas – septinta jų koncepcija, kurią mes vystome pagal franšizės sutartį. Tai yra labiau apatinio trikotažo, sporto, namų daiktų asortimentinės krypties kompanija ir tai ne visai drabužių verslas. Kadangi mes esame partneriai, tai turbūt anksčiau ar vėliau mes jų visus prekės ženklus pristatysime“, – BNS sakė „Aprangos“ vadovas Rimantas Perveneckas.

Jis tvirtino, kad „Oysho“ parduotuvės ateityje bus atidarytos Kaune, Rygoje ir Taline.

„Mes tikrai atidarysime Kaune, Rygoje ir Taline, bet tai pirmiausia priklausys nuo Vilniaus prekybos rezultatų“, – teigė „Aprangos“ vadovas.

„Apranga“ per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė, jog „Apranga OLT“ yra 23-ia antrinė grupės įmonė.

„Aprangos“ grupė ir pasaulio drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderė „Inditex“ praėjusią savaitę pratęsė franšizės sutartis dėl „Zara“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“, „Massimo Dutti“ ir „Zara Home“ tinklų vystymo Baltijos šalyse.

Įmonių bendradarbiavimas prasidėjo 2004 metais. Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 46 „Inditex“ tinklo parduotuves, iš jų 12 „Zara“, 8 „Bershka“, 8 „Pull and Bear“, 6 „Stradivarius“, 9 „Massimo Dutti“ ir 3 „Zara Home“.

Parduotuvių bendras plotas sudaro 37,4 tūkst. kv. metrų.

„Aprangos“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

BNS